روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

حتی

‎۹۷

دلم قربانِ شادیِ تو، قربانِ غمت حتی

زیاد است از سرِ ناچیزِ من ای جان! کمت حتی

اگرچه «دوستت دارم» شنیدن از تو شیرین است

تو را من دوست دارم با نگاهِ مبهمت حتی

تو زیبایی ولو با اشک، اما گریه را بس کن

تو گلبرگی و می‌گیرد دلم از شبنمت حتی

تو زیبایی ولو با اشک اما گریه را بس کن

که سیلی می‌شود در جانم اشکِ نم‌نمت حتی

خیابان بود و سرما بود و تنها بودم و شب بود

کنارِ خود تو را احساس کردم؛ دیدمت حتی...

علی چاوشی


پ.ن: بشنوید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

... :)
پاسخ:
:*
چاوشی خیلی خوبه
پاسخ:
:)
:)))
پاسخ:
:)
فیلتره
میرم سرچ می کنم
پاسخ:
آهنگه؟
اوممم ... فیلتر شک..؟
فک نکنم بتونید پیداش کنید... 
اصلا خواننده اش خانومه، اگه دوست ندارید، دنبالش نگردید :)
فک کردم چاوشی خودمونه. پ ازاون چاوشیا 😀
خدا زیادترشون کنه 😁
پاسخ:
نه نه
اصلا آهنگش ربطی به شعر نداشت...

یه موسیقی ملایم و البته خارجیه :)

کنارِ خود تو را احساس کردم؛ دیدمت حتی...

تا لحظه آخر که خوندم هیچی حس نکردم :/
اما این تیکه آخر....
پاسخ:
اوهوم... 
کنارِ خود تو را احساس کردم؛ دیدمت حتی...

حالا لازمه اهنگو گوش بدیم؟ [#ریا]
پاسخ:
تو این پست چه میکنید؟ :)

اوهوم :)
کلاس جبرانی گذاشته بیان برامون :|
پاسخ:
یعنی چی؟ :))

دنبال کامنت ویرایش شده میگردین؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">