روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

نوشتن برنامه ها و اهداف سالانه ام، بلاخره بعد از چند روز تموم شد. البته الان فقط تیتر ها رو نوشتم و دسته بندی کردم. مشخص کردن مسیر و اقدامات لازم برای هر کدوم هنوز مونده. خیلی هیجان داره و کلی امیدوارم که بعد از یک سال،‌ ارکیده دوست داشتنی تری بشم برای خودم. ارکیده ای که ازش راضی ترم، کسی که فرمون زندگیش تو دستاشه و مثل باداینجا و اونجا سرگردون نیست. حس خیلی خیلی خوبیه... :)

اینم پلنر دیواری، فروردین سال جدید :)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۰)

چجوری برنامه ریزی می کنی؟؟ 
میشه بیشتر توضیح بدی : )
لطفا :*
پاسخ:
بلهههه.. چرا که نه :)*
من مدل های زیادی تا حالا برنامه ریزی کردم، این روش ولی خیلی خوب بود برام. توی شش ماه دوم ۹۶، اینو پیاده کردم و راضی بودم. خیلی هم ساده ست.
۱. یه لیست از ایده آل هات، اونایی که همیشه به خودت میگی"چرا من اینجوری نیستم" یا آرزوهات مینویسی. تهیه این لیست خودش شاید یکم زمان ببره. بعدم دسته بندیشون میکنی
۲. من یه دفتر برداشتم، یه فهرست نوشتم و برای هر هدف یه صفحه گذاشتم. میتونی اینو به هر مدل دیگه ای که دوست داری انجام بدی.
۳. برای هر هدف، اقداماتی که لازمه انجام بشه رو لیست میکنی، مثلا برای رسیدن به وزن ایده ال گزینه ها میتونه اینا باشه: ورزش/ رژیم /  و...
۴. هر ماه یه گزارش باید بنویسی که برای هر هدف چه اقداماتی انجام دادی: مثلا ماه اول: تحقیق کردم و یه کلاس وزرشی که چربی سوز هست ثبت نام کردم. رژیم فلان گرفتم و ...

خوبیه این برنامه اینه که انعطاف داره. یعنی میتونی توی مسیر یه ساله، هدفی رو حذف ونی و یا تکمیلش کنی.
دوم این که مقصد محور نیست، مسیر محوره... یعنی همین که میبینی توی مسیری احساس رضایت داری و این رضایتت منوط نیست به نقطه پایانی. :)

خیلیم عالی ^___^
پاسخ:
:)*
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۲۳ پشمآلِ پشمآلو
عه چه قشنگ و باحال. . راه های برنامه ریزیتو میتونی یکم بیشتر توضیح بدی یا حتی مثن یه پست راجبش بنویسی؟:)
پاسخ:
مرسی مرسی :)
توی کامنت محبوبه یکم نوشتم. واضح نبود؟ :)
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۵ پشمآلِ پشمآلو
چرا اونموقع اونو ندیده بودم .. مرسی:)
پاسخ:
قربونت :)*
سلام :)
موفق موفق باشی ارکیده بانو :))
پاسخ:
سلام
ممنونم ^-^
 دوست رنگی که میگن همینه مگه نه؟:)
ایده از کجا اومده؟
پاسخ:
عزیزم :)

کدوم؟ پلنر یا برنامه‌ریزی؟
چه بامزه 
چه تمییز 
چه منظم:))
پاسخ:
مرسی مرسی :)*
وای چه هیجان انگیزههه😍😍😍

میدونی منم از این بلاتکلیفی در بیام حتما این کارو میکنم:))))))
پاسخ:
اوهوم اوهوم :)

ایشالاا حتما‌ :)*
او مای گاد چه جذاب مث تو فیلما :))
هیچوقت همچین چیزی ننوشتم حتی ی برگ از اینا خخخ
پاسخ:
:))

خیلی خوبه نوشتنش. یبار‌ امتحان کن :)
اخه سه چهار تا هدف بیش نیست که اونم تو ذهنمه:))) ماشالا تو زیادن:))
پاسخ:
کنکورتو بدی و تموم بشه ایشالا. از شمام زیاد میشن ؛)
ایول برنامه ریزی:))
اینا مطمئنید مال یه ساله؟؟؟:))
ایشالا همشون محقق بشن
برنامه ریزی عالیه
پاسخ:
مرسی :))
بعله :دی
ایشالا :)
چه جالب :)
پاسخ:
^-^
من هم باید یک علی بهتری از پارسالم بشم و کلی پیشرفت کنم:)
من هم برم برنامه ریزی برای بهتر شدنم کنم:)
پاسخ:
بله بله
خیلی هم خوب. ان شالله موفق باشید :)
پلنرش
ایده اینکه اینجوری دسته بندیشون کنی!
(البته فک کنم ارکیده سازه:)
پاسخ:
آره از خودمه :)
روزهای یک ماه ه دیگه، اون رنگی رنگی ها‌ هم روزهای هفته ست. برگه های سفید رو توش کارهای مهم و رویدادها رو مینویسم
الهه جون!
تو این صفحات سفید روزانه هاتو می نویسی؟ 
منظورم اینه که هر کاری رو که بخوای در روز انجام بدی رو می نویسی یا چی؟؟
هنوز برام گنگه!
پاسخ:
اول این که این پلنر، خانوادگیه. یعنی همسرم هم توش مینویسه.
هر مستطیل ۴ در ۷ سانته، برای همین جای زیادی نداره که همه کارای روزانه رو بنویسیم ‌ولی موارد مهم یادداشت میشه. مثلا تاریخ تولدها، عروسی، مهمونی، مسافرت... یا مثلا یادآوری یه کاری که حتما باید توی یه روز خاص انجام بشه مثلا تحویل کتاب های کتابخونه یا ثبت نام کلاس یا...
نمیشه جزئیات نوشت ولی برای یه دید کلی نسبت به ماه و روزهای هفته داشتن خیلی خوبه خصوصا که برای خانواده ست. اگه جزئی تر بخوایم بنویسیم باید از دفترهای پلنر استفاده کنیم. پلنرهای رنگی‌رنگی خیلی عالین، من یکیشو دارم :)

البته محبوبه جون، نمیدونم این دوتا موضوعی که تو پست نوشتم خلط شدن یا نه...
دومورد بود، یکی نوشتن برنامه های سالانه که یه دفتر گذاشتم‌ براش، مورد دوم عکس برای پلنر ماهانه بود.
خلط؟ 

پاسخ:
یکی برنامه ریزی و اهداف سالانه یود که توضیح دادم
اما عکسی که گذاشتم، ربطی به برنامه ریزی سالانه نداشت. فقط یه پلنر بود برای اولین ماه سال جدید :)
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۲۵ آقای سر به هوا :)
منم اینجوری برنامه میریزم ولی ان خیلی لاکچریه!
پاسخ:
لاکچری؟ :))
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۲۷ آقای سر به هوا :)
منظورم عکسیه که از برنامه گذاشتی!
من تو دفتر مینویسم کلی بد خط تازه خط خوردگی هم داره!

پاسخ:
من برنامه ها رو توی دفتر مینویسم، البته اگه تمیز و با تزیینات نباشه، به دلم نمی چسبه و دوباره باید بنویسم :))

اینم عکس پلنره، کارهای مهم هر ماه رو توش مینویسم. در واقع ربطی به برنامه ریزی سالانه نداره :)
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۳۱ آقای سر به هوا :)
اره تو نظرات توضیح داده بودی:
پاسخ:
آره... همش فکر میکنم این دوتا باهم قاطی شدن :/
نباید تو یه پست میذاشتم...!؟

راسی خوشحالم از آشنایی باهاتون :)
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۴۲ آقای سر به هوا :)
همچنین:)
پاسخ:
زمزمه وار با خودم: هوریا... دوست جدید^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">