روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

بسی بسی بسی

خوشحالم!

از فردا روزهای عادی شروع میشه! :))

تا حالا هیچ وقت واسه ۱۴ فروردین اینقدر ذوق نداشتم! یعنی فردا توی همه ی سال های زندگیم (منهای ۱ تا ۶ سال) اولین روز بعد از سیزده ای که با آغوش باز میپذیرمش، بوسش میکنم و میگم، دیگه‌ منو تنها نذار...! اولین ۱۴ فروردین، بدون استرسِ پیک و مشق و امتحان.


پ.ن: برای دوستای عزیز دانشجو و دانش آموز هم صبر مسئلت دارم :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۴)

سلام به شنبه :)
پاسخ:
سه شنبه :)
گفتید شنبه، یاد این شعر افتادم:

ای حال تر از حال تر از حال بیا

آرام و بدون جار و جنجال بیا

مردیم .. دو هفته است تعطیلات است

ای شنبه ترین سه شنبه ی سال بیا...!


جناب سعید بیابانکی هم مثل من بهش سخت گذشته انگار :)

شاعر میگه کوفتت 😂
پاسخ:
 آخ چه کیفی داره اصلا :دی
سلام :)

به سلامتی ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنون :)
کنکوری هاااا:(((((
پاسخ:
عزیزم...

شمام سه چهارماه دیگه راحت میشین به سلامتی، همراه با نتیجه خوب ان شاءالله  :)
:)))
برای من همیشه لذتبخش بوده
من از منتقدین شدید تعطیلات نوروزیم شانس اوردین که هیچ کاره ای نیستم وگرنه تعطیلاتو به 5روز کاهش میدادم :)))
پاسخ:
عجب :))
😭😭😭😭😭😭یونی😭😭😭😭😭😭درس😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
الهی...
اکشال نداره...
😂😂منم دوسش دارم :)) 
پاسخ:
ایول ؛)
برای اونایی که درس و مشق ندارن حس خوبیه :)
پاسخ:
بلی :)
و خوش به حال هر دویمان:)
من فقط باید بشینم برا کنکور بخونم تا در کنکور کاردانی به کارشناسی قبول شوم:)
پاسخ:
آخی... ایشالا موفق باشین :)
مکانیک خودرو بودین؟ منم مکانیک خوندماا :)
به به هم رشته ای حالا هم خودرو یا شاخه ای دیگر از مکانیک؟
پاسخ:
اوهوم :)
نه ما دانشگاهمون گرایش نمیداد. مهندسی مکانیک فقط، دروس اختیاریمون یکم از جامدات بود یکم سیالات
شما تخصصی خودرو خوندین :)
 بله، تخصصی خوندم و الان کاردانی مکانیک خودرو رو دارم:)
ولی شما یکم بیشتر از ما یاد میگرفتیدا:)
پاسخ:
خب ما توی زمینه های دیگه خوندیم :)
ما هماهنگ کردیم که سر کلاسا نریم :) هشت صبح و ده صبح! فکرشم اشک مون رو در میاوارد :))
پاسخ:
آخ آخ..
چقدر از این هماهنگی ها میکردیم و آخرش یه ... میرفت مینشست سرکلاس و ما غیبت میخوردیم :/
حالا ایشالا که شما ... ندارین :)
دقیقاااا عاشق زندگی روتینم ... رزهای قشنگ عادی پرماجرا .... پراز ادم جدید ... کتاب خوندن توی پارک ...
پاسخ:
به به :)
مچکرم :|
پاسخ:
؛)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">