روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

خوب دیگه سوت پایان دید و بازدیدها زده میشه. حدود ۸ تا خونه رو نرفتیم، فکر نمیکنم سال دیگه هم بتونیم بریم. اکثرا هم بازدیدمون نیومدن...

اصلا حوصله مهمونی دیگه ندارم، خیلی خسته کننده بود. کاش میشد بگیم دیگه کسی هم نیاد. اصلا مهمونی بعد از ۱۲ چه معنی میده...!؟ :(

از همین تریبون اعلام میکنم، مهمانان عزیز از این روز به بعد پذیرای قدوم مبارک شما نیستیم! اصلام مهم نیست که آجیل و میوه، رو دستمون بمونه. ناراحتم نمیشیم که بازدیدمون نیومدین... نیاین دیگه... :(

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۵)

وااااااای الهه یاد اون روزهایی که بلاگفا بودیم و از دانشگاه و روزهای دانشجویی می نوشتی افتادم و حالا از نوشته هات خانوم خونه بودنت معلومه

هنوووووز باورم نمیشه :)
پاسخ:
یادته؟ چقدر غر میزدم گاهی :))

از بس نبودی، البته خودمم خیلی وقت نبودم...
اوهوووووووم


پاسخ:
:)

چرا اینقدر کم مینویسی خانوم؟
۱۲ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۰۹ پشمآلِ پشمآلو
والا بوخودا .. اصن سفر در عید و پیچاندن عید دیدنی ها به بهانه آن از واجبات عیده:دی
پاسخ:
اوهوم... سال دیگه ایشالا تدبیری میاندیشیم!
یا مسافرت یا حذف تعداد زیادی از دیدوبازدید ها
امسال خیلی اذیت شدیم...
یعنی من نیام خونه‌تون؟!
پاسخ:
عزیزم :)
شما تشریف بیارید، قدمتون بچشم :)
قربانِ شما :))
پاسخ:
زنده باشی :)*
درگیر یه سری برنامه ها هستم که واقعا وقت نمی کنم
حالا تو واتساپ یا تلگرام بهت میگم بعدا
پاسخ:
عزیزم..
باوشه :)
 جدی میگی ارکیده؟ چقد خوشم اومد از اینهمه صراحت :)))
پاسخ:
باورکن خسته شدم...
من از مهمون بدم نمیاد، اتفاقا خیلی هم دوست دارم
ولی الان واقعا نیاز دارم برگردم به برنامه های عادی روزانه ام... حوصله مهمونی ندارم:(
چقد فامیل زیاد دارین که 8تاشم نرفتین ما تا پنجم همه تمومن مگه اینکه یکی اون وسطا تخلف کنه

پاسخ:
از روز اول عید تا دیروز، ما روزانه ۴ جا رفتیم حداقل؛ ولی خیلی از فامیلا  رو دیگه نشد.
کوچکترین هم هستیم برای همین باید به همه سر بزنیم، بعدا بقیه بازدید بیان...

خوشبحالتون که کمه... :(
مشکل اینجاست من با همون یدونشم خسته میشم و حس میکنم از برنامه هام عقب موندم :)))
:|
پاسخ:
عزیزم‌:))
امسال ما که خونه هیچ کس نرفتیم چون دایی جانم رو پارسال از دست دادم ولی خونه ما مهمون های بسیاری اومدن:))
والا مهمونی اومدن خونه تا  12 فروردین هست و 13 فروردین هیچ مهمانی پذیرفته نخواهد شد:)
و عید نوروز هم داره نفسای اخرشو میکشه و 13 بدر هم اجیل و شیرینیاش نفسای اخرشونو میکشن:)
پاسخ:
آخی...خدابیامرزتشون ...
اوهوم اوهوم. امروز آخرین وقته :)
آجیل و میوه های ما روی دستمون مونده ولی... :/
انقده دوست دارم آجیلامون بمونه رو دستمون -_-
والا بوخودا
پاسخ:
عزیزم :))
آجیلامون رو بفرستم اونجا؟ :دی
:))) من از این دید و بازدید ها خوشم نویاد خو :دی 
امسال سه تا داشتیم فک کنم فقط 
یکیش همکارهای بابا ، دو تاشم فامیل ها که باهم گفتیم شام بیان :دی 
راااحت 
پاسخ:
احسنتم :)) 
خوشا به سعادتتون :)
ها خخخخ 
آدرس بدم؟ :دی

یه چیزی درباره اون پست پروفایل یادم اومد و اونم اینه که 
من آدم بی جنبه ای هستم و در کل نه بلد نیستم بگم
اینو از من داشته باش تا بعد ببینم چیز دیگه ای هم یادم میاد یا نه ^_-
پاسخ:
اوهوم‌ :دی :دی

عزیزممم :))
حالا من یه چیزی گفتم، شما خودتو اذیت نکن :دی 

هوم ناراحتی نداره که. آجیلارم خودمون میخوریم
پاسخ:
:))
همه‌ فقط اون آجیلا رو دیدن، عجباا :دی
ماهم نتونستیم همه رو تموم کنیم ...

امشب هم شام دعوتیم ...
پاسخ:
با این حال فکر کنم شما بیشتر از ما رفت و آمد داشتین :)

به به. جای ما خالی :دی
من لذت نبردم از عیدم:(((((((((((((((((((((
نه دیدی نه بازدیدی هیچی سر اصول نبود
حتی چهارشنبه سوری
سیزده به در هم که کلا فناااااااااا
چقدر زندگی پلشته
مرگ بر کنکور

پاسخ:
عزیزم..
ایشالا سال دیگه تلافیشو درمیاری :)

از اونجایى که کلا هر رفتى یه اومدى داره من کلا از مهمونى هاى عید خوشم نمیاد :|
پاسخ:
من از مهمون بدم‌ نمیادااا اتفاقا  دوست دارم بقیه بیان خونمون
ولی الان که داره تعطیلات تموم میشه، دیگه حوصله  شو ندارم...خسته شدم :(
گفتید آجیل و میوه مونده رو دستتون؟
میشه یه مقداری آجیل پست کنید؟


پاسخ:
میوه نمیخواین؟ :))
نه دیگه راضی به زحمت نیستم همون آجیلا کیفایت می کنه 😁
پاسخ:
تعارف نکنید، گز و شیرینی هم اضافه هست :دی
زنگتون فک کنم خرابه!
آخه یه نفر داره دره خونتون رو میکوبه!!
پاسخ:
یه لحطه استرس گرفتم ×-×
ما خونه یه همشهری شما رفته بودیم

دست می بردیم یه پسته برداریم میگفت:‌ این پسته ها رو کیلویی ۵۰ تومن خریدم!
دست می بردیم یه بادوم هندی برداریم میگفت:‌ این ها رو کیلویی ان تومن خریدم!
دست می بردیم یه تخمه ژاپنی !! برداریم هم قیمتش رو میگفت!

یاد ویکی پدیا افتادم که موس رو روی هر کلمه ای ببری توضیحاتش میاد :)
پاسخ:
ای بابا ای بابا...
خوبه بعد از پسته هه، بازم دلتون اومده چیز دیگه ای بردارید :دی
آخه هی میگفتن چرا دست به سینه نشستین!
بعد تا دست می بردیم سمت چیزی!! :))
پاسخ:
عجب! :))
تشریف بیارید منزل، آجیلم داریم :)
فقط گفته باشم، کیلویی ۵۰ تومنه :دی
از غلطای تایپی معلومه تعارفت الکی بود و استرس هم گرفتی شدید ! :))
پاسخ:
:))
من معمولا غلط تایپی زیاد دارم :دی
ماهی رو از آب میترسونین جناب؟ :دی
انشالله فرصت مناسب
خدمت میرسیم :)
پاسخ:
سلامت باشید :)
وااااالا همینو بگو
شور صله ی رحم و در میاریم:)))
پاسخ:
همین! دقیقا همین!
شورشو درمیاریم دیگه... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">