روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

برای تو

‎۹۷

از خود گذشتگی خیلی سخته... هرباری که موقعیتش پیش میاد میفهمم، چقدر هنوز درگیر خودمم...

یادته یکی از اولین سوالات توی خواستگاری این بود که، چقدر از خود گذشتگی داری؟ برات خیلی مهم بود، اما من برای این سوال اصلا آماده نبودم. گفتم، بستگی به موقعیتش داره... راستشو بخوای توی زندگیم تا قبل از تو، هیچ وقت از خودم نگذشته بودم؛ من یه نازپرورده بودم. تو بیشتر از قبل نازم رو میکشی، با تو خیلی لطیف تر از قبلم، اما چه میشود کرد که خیلی چیزا دست تو نیست. منم که این جور وقتا باید جبران کنم لطف های تو رو...

ببخش که دختر از خودگذشته ای نیستم... 

 

پ.ن: بخوانید با این موسیقی:

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۱)

ای جانِ دلم...
تو مهربون ترینی دختر
پاسخ:
نیستم.... :(
۰۹ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۰۹ پشمآلِ پشمآلو
اهنگ قشنگیه:)
متاهلیه و از خودگذشتگیاش
پاسخ:
موسیقی متن فیلم The Shape of  Water هست :)
اوهوم...
وسط مهمونی‌ام، موسیقی‌شو بعدا گوش میدم :)
خوبه که حالا هم نازپرورده‌تر شدی هم ازخودگذشته‌تر! :)
پاسخ:
باوشه :)

نازپرورده تر شاید، از خودگذشته نه... :(
آخی ^_^
پاسخ:
:)*
عزیزم:) خوشبخت باشین :*
پاسخ:
ممنون عزیزم 
بهمچنین :*
خوشبخت باشید :)
پاسخ:
ممنونم و بهمچنین :)
پیش از آنکه
کسی را دوست داشته باشی
خودت را دوست داشته باش!
تا همچنان باشی
در لحظه هایی که کسی برای تو نیست.

سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی و دنبالم کنی 
وبت عالیه...
بخوانیم یا گوشش بدیم
پاسخ:
نوشته رو با آهنگ بخونید
از خودگذشتگی واقعا کار سختیه، چون ادم باید برای یک نفر از کلی چیز
بگذره مثلاً خوب خوابیدن و استراحت خوب و کم حرص خوردن و....
با بچه دار شدن خود گذشتگی را در وجودت خواهی دید:)
پاسخ:
اونم ازخودگذشتگی مختص به یه نفره نه یک صفت کلی :)
ان شا الله همیشه بمونین برای هم خوشبخت و شاد:)
پاسخ:
ممنون عزیزم :)*
۱۹ دی ۹۹ ، ۰۱:۱۲ سیروان REGA
اصلا از خود گدشتگی ذات عشقه .--------- عاشقی را چه نیازیست به توجیه و دلیل/که تو ای عشق، همان پرسش بی زیرایی
پاسخ:
باعث شدین برم این پستای قدیمی رو بخونم، خیلی خوب بود.

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">