روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دیالوگ

‎۹۷

- نیازی نیست همه دوستت داشته باشن، فین

  فقط چندتا آدم خوب کافین

The Greatest Showman 2017

پ.ن: خب من عاشق فیلم موزیکالم. برای کسایی که دوست دارن، پیشنهاد میشه :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

دیالوگ

فیلم

نظرات  (۹)

 منم فیلم موزیکال دوست دارم
اممم... حتما تماشا میشود :)
پاسخ:
ایشالا

آیدا مبارک عکس جدید :)
دیالوگ عالی بود

پاسخ:
:)
یه وقتایی ام دوست داشتن یه ادم اونقد نیاز میشه که حتی اگ کل دنیام دوستت داشته باشن برات کافی نیست و اصلا اهمیتی نداره
چه نیاز بدی هم هست. 
پاسخ:
اوهوم... عشق سخته ولی به نظرم بد نیست...
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۳۱ سید مقدام حیدری
... و خدایی که به شدت کافیست
<!-- p.MsoFootnoteText, li.MsoFootnoteText, div.MsoFootnoteText {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-link:"Footnote Text Char"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:justify; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:10.0pt; font-family:"Traditional Arabic","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Traditional Arabic; mso-bidi-language:AR-SA;} span.MsoFootnoteReference {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; vertical-align:super;} span.FootnoteTextChar {mso-style-name:"Footnote Text Char"; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Footnote Text"; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:"Traditional Arabic","serif"; mso-ascii-font-family:"Traditional Arabic"; mso-hansi-font-family:"Traditional Arabic"; mso-bidi-font-family:Traditional Arabic; mso-bidi-language:AR-SA;} -->

أَ لَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَه‏...

پاسخ:
بله :)
نیاز با عشق فرق داره
نیاز بده.
پاسخ:
عشق نیاز به دوست داشته شدن از طرف کسی نیست؟

نمیدونم... شایدم همینه که شما میگین :)
برم شهر دانشجویی دانلود کنم ببینم :) 
پاسخ:
من دوسش داشتم
آهنگای خیلی قشنگی داشت :)
Happy Ending هم بود ;)
منم موزیکال دوس دارم ب شرطی ک مث لالاند نشه اخراش:/
پاسخ:
آره آخر لا لا لند من کلی گریه کردم :/
نه این خوبه، حس مثبت داره کلا :)
پس خوبه:) بماند برای تابستان اگه شد:دی
پاسخ:
اوهوم‌:)
ایشالا 
منم عاشق موزیکالم
حتما میبینمش
مرسی بابت معرفیش
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">