روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دید و بازدیدهای عید خوب بود اگه شبیه خاله بازی نمی شد. اگه هرجا میخواستیم بریم مجبور نبودیم با چندتا خانواده، اونام با چندتا دیگه... هماهنگ کنند. اگه وسط از این خونه به اون خونه رفتن، توی این هوای عالی گردش هم میرفتیم. اگه هرجا میرفتیم مجبور نبودیم حتما چیزی بخوریم. اگه تو مجلس سکوت برقرار نمیشد و همه معذب نمی شدند. اگه ...

دید و بازدید عید خوبه، خصوصا دیدن آدم هایی که شاید یک سال ندیدیشون. مهمون اومدن خوبه، خیلی هم خوبه.

ولی اون تلخی هاشو چیکار کنم...؟ باعث میشه آرزو کنم این عید تموم شه بره، راحت شیم...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

خب خوش به حالِ خودم :) جایی نرفتم کلاً :|
پاسخ:
چرااا؟
نه من دوست دارم بریم عیددیدنی، نفسِ کار رو دوست دارم ولی دردسرهاییم داره...:(
 بگم تو سال جدید پامو از خونه بیرون نذاشتم چی میگی :|
پاسخ:
ای وای...
چرا پس؟!
بهشون فکر نکن :)

تنها راه حل
پاسخ:
به مصائب عید دیدنی؟
نمیخوام فکر کنم ولی روی نرو ه ...
من عاشق اتاقمم، به هبچ وجه دلم نمیخواد ازش جداشم:|
شلوغی کلافم میکنه، بیرون رفتن یا تنهایی بهم میچسبه یا با یه اهل دلی که بفهمه منو
در کل موجود انسان گریزی هستم من :|
پاسخ:
عزیزم :)

اینجوری نگو... آدما خوبن :)
اره دیگه :))

پس بیخیال و بیتفاوت ازشون بگذر
پاسخ:
:))
سعیمو میکنم :)
ما رکورد دار رفت و آمد هستیم ... الحمدلله
پاسخ:
چه خوب :)
شما تو فضای مجازی هم رکورد دارید :دی
آدما خوبن... :)) من بدم :|
با وجودشون مشکلی ندارم(دوست دارم مهربون باشم) اما تنهایی بیشتر میچسبه :))))
پاسخ:
:))
شمام خیلی خوبی
رابطه با آدما یه چیزایی داره که تو تنهایی پیدا نمیشه.
گاهی دوست دارم بشینم تو اتوبوس و به آدما نگاه کنم و فکر کنم در موردشون :)
اگه گفت و گویی هم شکل بگیره که دیگه خیلی خوب میشه :)
مگه بده ؟
پاسخ:
نههههه
 من گفتم بده؟ :)
خیلی هم خوب و جالبه، خوش به حالتون :)
سپاسگزارم :))

البته اینها به خاطر حضور شما بلاگرهای عزیز هست ...
آدم رو دلگرم میکنه ... دنیای وبلاگ نویسی خیلی قشنگ تر از جوامع مجازی دیگه هست ...

درود بر خواهر اصفهانی ما ...درود ... لایک به وسعت زاینده رود :)
پاسخ:
زنده باشید :)
منم اینجا رو خیلی بیشتر از بقیه جاها دوست دارم :)

ممنون. البته زاینده رود ۱۰ سال پیش رو در نظر میگیرم :دی

زاینده رود زاینده روده همیشه چه خاکی چه نیلی ...
پاسخ:
... 
ای کاش عادت نکنیم به خاکی بودنش...
ان شاءالله زودتر عطشش بر طرف بشه ...
پاسخ:
ایشالا... 
نگم از عید و حال و هواش:)
من هم یه جاهایی به ستوح میام واقعا:(
پاسخ:
خوبه یا بد ؟ :)

اوهوم..
هم خوب داره هم بد:)
پاسخ:
اوهوم :)
۰۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۶ من دلم پاکه ...
خوش بگذره ....
پاسخ:
ممنون :)
همینه دیگه :/
ولی مسافرت تنهایی بهتره نه دسته جمعی  به نظرم.البته دسته جمعی گاهی خوبه .
پاسخ:
اوهوم... متاسفانه...
منم مسافرت با خانواده خودم رو ترجیح میدم به همه با هم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">