روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

تب فیلم

‎۹۶

لیست فیلم ها رو وارد کردم، خیلی طول کشید! هنوزم هست ... 

اونایی که روی هارد ندارم، سخته لیست کردنشون...

تب های جدیدمو دیدین؟ :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۲۹ امید چِرَوی
خداقوت :)
پاسخ:
مرسی :))
هوووف این همه فیلم ^_^
بسی سپاس :)
پاسخ:
زیاد نیست که :دی

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۳۲ امید چِرَوی
خیلی قشنگ شده، ایده خوبی بود شاید منم بعد ها همین کار رو کردم:)
آفرین
فیلم ذهن زیبا رو دیدی؟
پاسخ:
تچکر :)
به نظرم زود  شروع کنید و به مرور واردشون کنید.‌‌. من خیلی وقته میخوام لیست کنم و هی به تاخیر انداختم. حالا کلی زحمت داشت!
اوهوم. دومیه تو لیست :))
Wooow چقدر فیلم :)) چقدر فیلم میبنی شما :))
مرسی :)))
پاسخ:
بیشتر از این لیست، فیلم های دانلود شده و ندیده دارم :))
قربونت :)*
به به 
قفسه ی کتاب ها رو دوست داشتم هر چند خالیه :)
پاسخ:
:)
چون توی گودریدز واردشون کردم، دیگه اینجا نذاشتم :)
اصلا طرز استفاده از این گودریدز رو یاد نگرفتم آخرش :/
پاسخ:
اولش سخته، گزینه ها و آپشن هاش خیلی زیادن...
خواستین یه دوره آموزشی کامل با مزایا و قرعه کشی براتون میذارم :دی
😂
قرعه کشی :)) 
اولش رفتم اونجا فکر میکردم که میتونی کتاب ها رو دانلود کنی!
پاسخ:
تبلیغات کردم که قبول کنین :دی

نــــه... 
توی گودریدز هر کتابی(خارجی، ایرانی، ...) یه صفحه داره که شامل مشخصات اون کتاب ( انتشارات، نویسنده، مترجم، توضیح مختصر در موردش، عکس جلد و...) و ریویوهای کاربرای گودریدز روی اون کتابه. علاوه بر این وقتی عضو سایت میشین، شما هم یه صفحه دارید که میتونید کتاب هاتون رو به دسته های اولیه: "خوانده شده"،‌ "در حال خواندن " و "در آینده" تقسیم کنید. بعدا که کتابهاتون رو وارد کردید میتونید دسته های دیگه هم اضافه کنید مثل : "مورد علاقه ها" ، " داستان ها "  و ...
مفیدترین خصوصیت گودریدز اینه که بعد از این که کتابی رو خوندید میتونید در مورد اون بنویسید، این ریویو ها هم در صفحه شخصی خودتون قابل دسترسیه و هم در صفحه اون کتاب خاص و در معرض دید بقیه قرار میگیره و میتونن لایکش کنن و کامنت بذارن.
این یه توضیح خیلی مختصر در مورد کارکرد اصلی گودریدز. آپشن های دیگه ای هم داره که اگه مایل باشید بعدا براتون میگم :)
خیییلی ممنون از توضیحاتتون :)
خیلی خوبه به نظرم جالب میاد حالا بعدا باید یه سری بهش بزنم ببینم چجوریاست 
بازم ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم.
من خیلی از دوستام رو ترغیب کردم و همچنان هم میکنم به گودریدز، خیلی عالیه واسه کتاب خوانی. هدف میده و سرعتتون رو خیلی افزایش میده :)

پروفایلم رو گذاشتم توی تب کتاب، اومدید خبرم کنید :)
به‌به :)
پاسخ:
:)
چقد عالی ان آخه:)))
پاسخ:
الهی... 
فدای ذوقت :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">