روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سه تا تب جدید واسه وبلاگ میخوام بزنم:

کتاب ها و فیلم ها و گردشگری ها :)

کتاب رو از سال ۹۷ وارد میکنم. فیلم ها رو اگه حسش بود همه رو میزنم و اگه نه از ۹۷ جدید ها رو وارد میکنم و گردشگری ها رو هم از ۹۴ :)

بعدشم آرزو میکنم سومین تب کلی پر و پیمون تر از اون دوتای دیگه بشه :)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

از همین الان بی صبرانه منتظرشونم:)
پاسخ:
اگه امروز وقت داشتم، همین حالا میزدم
ولی گفتم که یادم نره :)
تصمیمات خوبیه :)
اصلا میتونی به مستند ایرانگرد هم بدی مطالبت رو :)
پاسخ:
مستند ایرانگرد چی هست؟
https://www.google.com/search?q=%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%AF+%DA%86%DB%8C+%D9%87%D8%B3%D8%AA%D8%9F&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
پاسخ:
ممنون 🌹
به به چقدر خووب خصوصا کتاب وفیلم
 منم ی فکرایی درباره کتاب وفیلم دارم اما شک داشتم تب بزنم به قول تو.. یا همون موضوع بندی بشن :))
پاسخ:
اوهوم :)
موضوع بندی هم خوبه ولی برای تب همش یه جاست :)
خیلی هم عالی :)
بی صبرانه منتظریم ...
پاسخ:
ممنون :)
چه عالی:))
بیصبرانه منتظرشم:)))
پاسخ:
:))

ببینیم چی کار می کنی:)

موفق باشی ارکیده عزیز
پاسخ:
مرسی خانوم :)
بهم چنین ^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">