روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دیشب تموم شد. سریال ۵۲ قسمتی My Golden Life‌. به طور کلی قشنگ بود، هرچند خیلی طولانی بود و چند ماهی درگیرم کرد. دیشب با گریه تموم شد؛ آخرین قسمت، مردن محبوب ترین شخصیت بود. پدر خوب و از خود گذشته خانواده. بازیگرش واقعا خوب این نقش‌ رو درآورده بود.

دیشب اونقدری غصه دار بود که خیلی جلو خودمو گرفتم به هق هق نیوفتم، صبح با چشمای پف کرده بلند شدم. میدونم، میدونم. همه ی اینا فیلمه. میدونم... اما نمیتونم خودمو نذارم جاشون، حتی یه لحظه این فکر از سرم بیرون نرفت که اگه من بودم اگه من یکی از عزیزانم رو از دست میدادم، چه حالی داشتم و با خودم همش تکرار میکردم، خدایا صبح بشه، قدر همشونو میدونم. خدایا قول میدم... یه بار از مهرداد پرسیدم، بارزترین خصوصیت اخلاقی من‌ چیه؟ گفت پای فیلم ها گریه میکنی! من که هیچی، دیشبیه رو اونم میدید تحت تاثیر قرار میگرفت...


پ.ن: ببخشید بابت اسپویل کردن فیلم :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

فیلم

نظرات  (۱۱)

منم پای فیلمای غمگین گریه میکنم چون همیشه خودم رو جای شخصیت داستان میذارم خصوصا وقتی شخصیت اصلی و یا مکمل خانوم باشه-_-
پاسخ:
اوهوم... ولی واسه من فرقی نداره مرد و زنش. میتونم همذات پنداری کنم...
اره خب میگم" خصوصا "اگه خانوم باشه :)
پاسخ:
اوهوم‌:)
خواهر منم عاشق فیلم کره اییه
انصافا فیلمهاشون خیلی رشد کرده و خوش ساخت و بامحتوا شدن

چندتایی هم بزور خواهرم دیدم باحال بودن
پاسخ:
سریالاشون اعتیادآوره :)
من طرفدار پروپا قرص کره ای نیستم ولی خوب دیدم چندتا از فیلم و سریالاشون رو. بعضیاشون خوب بودن بعضی ها هم نه...

چرا زور من روی همسری جواب نمیده پس؟ :))
سریال کافه پرنس(کره ای) رو دیدی؟واسه چن سال پیشِ اما خیلی دوسش داشتم:))
و قبل تر از اون سریال عشق من سامسون(این رو هم خیلی دوس داشتم:)

از نظر منم سریالای کره ای جذابن اما زیاد که نگاه کنی انگاری شبیه همن:|
پاسخ:
نهه
پس به لیستم اضافه کنم، البته الان که نه‌. ایشالا بعداا 
مرسی مرسی

اره واقعا. موضوعاتشون تکراری میشه، مثلث عشقی و... هم تو همشون هست...
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۰ لطیفه ریحانی
خیلی وقته فیلم و سریالی ندیدم
اینطوری گفتی دلم تنگ شد
پاسخ:
:)
آخی :)
جز جومونگ و یانگوم فیلم کره ای اصلا ندیدم :/
فقط هالیوود اونم کمدی هاش
پاسخ:
باز خوبه اونا رو دیدین :))

سینما کره خیلی پیشرفت کرده این سال ها. حالا سریال هاشون رو نمیگم‌ که هزینه و وقت زیادی صرفشون نمیشه( با این وجود ترجیحشون میدم یه سریال های وطنی) ولی فیلم های خیلی خوبی دارن بعضا :)
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۲۷ زمستان ‌‌..
والا منم در همچین صحنه هایی نمیتونم جلوی ترشح غدد اشکیم رو بگیرم ولی دیگه به پف کردن چشمام نمیرسه:)
پاسخ:
:))

وقتی جز بارزترین خصوصیت اخلاقیم‌ باشه، دیگه خودتون تصور کنین اوضاع رو :))
منم همین حوریم گریه میکنم ....
اصلا کلا احساسییییی:/
پاسخ:
آخی... :)
این بازیگری که لینکش رو گذاشتین واقعا قشنگ بازی میکنه
البته هنوز این سریال رو ندیدم:((((
پاسخ:
واقعا واقعا... اصلا کل فیلم بود و بازی ایشون :)

الهام جان ۵۲ قسمته یکم زیاده و طولانی. اگه تعداد قسمتاش برات مهم نیست ببین. ریتش رو ۴۰ درصد بود همیشه :)
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۵۷ امید چِرَوی
خیلی خوبه که اینقدر با فیلم حس میگیرید. آفرین
پاسخ:
خوبه؟ جدی؟:))
همه بهم میگن اینجوری نباش :)
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۰ امید چِرَوی
این یه استعداد عزیز من، تو میتونی با این آگاهی از این استعدادت خودت رو رشد بدی و در مسیر مناسب و درستی قرار بگیری. 
میتونی به سایت متتم که من سه ساله عضوشم بری و ثبت نام کنی و دوره استعداد یابی که خودم هم گذروندم رو بگذرونی و استعداد ها و توانایی هات رو بهتر بشناسی.
https://motamem.org/

https://motamem.org/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87/
پاسخ:
سپاسگزارم از معرفی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">