روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یکی از شیرین ترین خیال هام اینه:

متولد می شدم به جای اون دختر کوچولوی فیلم "The Fox and The Child"، یه دوست نارنجی پشمالو برای خودم داشتم. البته آخر داستان رو عوض می کردم و تا آخر دوست صمیمی هم می موندیم.‌ ^-^

پ.ن ۱: روباه قشنگم، پشمالوی نارنجی :)

پ.ن ۲: جای خرگوش Zootopia هم میشد حتی :))

پ.ن ۳: حتی راضیم به عروسک روباه، توی انیمیشن The Little Prince ... :(

به نظرم هر آدم دوست داشتنی یه ربطی به روباه داره....

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
ارکیده ‌‌‌‌

فانتزی

نظرات  (۱۴)

منم خیلی حیوونارو دوس دارم اما راستشو بخوای تا حالا به روباه فک نکرده بودم:|

بی نهایت پیشی و هاپو دوس دارم:)
خرگوشم همینطور... و اسب:) و جوجه اردک و ببعی،پاندا،...( بسه دیگه الان باغ وحش راه میندازم تو وبت:|
پاسخ:
:)))

من علاوه بر اونا، فیل رو هم خیلی دوست دارم :))
فانتزیات هم مثل خودت خاصه :)

احوالتون خوبه بانوی اصفهانی ؟
پاسخ:
:))

ممنون. شکر خدا :)
هم قالب قشنگه
هم فونتش

پاسخ:
ممنون
رویای خیلی قشنگیه ... :)
پاسخ:
یکی منو درک کرد. خدا رو شکر :))
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۵۵ زمستان ‌‌..
:))
فانتری من اینه که اونقدر لاغر باشم که بتونم سه تا فلافل بخورم با نوشابه و غصه کالریاشونو نخورم!
پاسخ:
آخ آخ.. دست روی دلم نذارید
دوس دارم یه کیک گنده پر خامه و روش خامه و شکلات غلیظ بخورم بعد روش هات چاکلتم بخورم و اصلا نگران وزن ایده ال و این صوبت ها نباشم...
فانتزی من همیشه این بوده که توی سال های١٧٠٠میلادی به دنیا میومدم توی یه روستای کوچیک توی انگلستان...با یه فضای کلاسیک عین فیلم های لیتل دوریت و غرور و تعصب
عاشق اون لباس ها تفریحاشونم:))))
پاسخ:
اونم خیلی باحاله :)
لباساشون آره ولی تفریحاتشون نه :/
کارشون همش خاله زنکیه :دی
حیوان آن هم روباه!!
:|
پاسخ:
چیه مگه؟ خیلی هم ناز و دوست داشتنی و نارنجی ه :))
هیچی :/
مبارکتون باشه 
پاسخ:
ندارم که... اصلا روباه دستی و خونگی و اینا نمیشه....
دوست داشتم تو طبیعت بود بعد باهاش دوست میشدم ^-^
نه خاله زنک بازی هاشون نه
مهمونی هاشون...اون خونه هاشون سر یه میز غذا خوردناشون دور هم
چوگان بازی کردن هاشون
اسب سواری و درشکه سواری
توی بازار با اون کلاه خا و سبد هاشون دنبال ربان و اینا
به نظرم خیلی خوبه
منظورم در به در دنبال شوهر پولدار گشتن و دور هم غیبت کردن هاشون نبود:))))
پاسخ:
آره... ‌کلا آدمای شادی بودن خدابیامرزها :))
اون تفریحات سالمشونو منم دوست میدارم ^-^
حالا چرا روباه؟

پاسخ:
چرا نه؟ :)
من که نمیگم بده که دلیل نه شو بدونم
تو دوست داری دلیل آره شو بگو
پاسخ:
دوست داشتنم دلیل نمیخواد...
ولی من میگم، شاید به خاطر ذهنیت قشنگیه که از شازده کوچولو گرفتم، شاید به خاطر خاص بودن رنگ و شکلشه، شاید به خاطر اینکه خیلی باهوشه ولی اصلا اهلی نیست، شاید...
علاقه به روباه فقط مختص به من نیست، گواهش فیلم و انیمشن و داستان های زیادیه که شخصیت روباه نقش محوری داشته... خیلی ها دوسش دارن نارنجی پشمالو رو ...:)
منم دوست دارم خیلی بامزه هستن😎
پاسخ:
:)
من روباه از نزدیک دیدم خیلی بانمکه :)
پاسخ:
:)))
به اون دلیل ها با نمک بودنشم اضافه کنین پس 
من از همه حیوونا می‌ترسم :|
پاسخ:
چرا..‌؟ ترسن ندارن که.‌‌‌‌‌.‌‌‌.اونا از ما‌ میترسن...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">