روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

۲۰ درصد خونه تکونی با موفقیت تموم شده، ۱۰ درصد سهم من، ۱۰ درصد همسری :)

با این فرمون پیش بریم، ۸۰ درصد دیگه رو تو ۵ روز تموم میکنیم و این هول از روی دل من برداشته میشه، ان شاءالله!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

قالب جدید💙💙💙^__^
پاسخ:
^-^
آبی :)
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۹ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
خخخخ از الان بهتون خسته نباشید میگم
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۱۲ علی ابن الرضا
خدا قوتتون بده...
پاسخ:
سپاسگزارم :)
خونه تکونیت به وبلاگتم سرایت کرده:)

از ده درصد یه درصدش اینجا نبود؟:/

آبی دوس دارم:)) (آسمانی البته:)
پاسخ:
اوهوم :))

نههه، نیم درصدم نیست اینجا :دی

من عاشق آبی فیروزه ای ام:)
من هنوز خونه تکونی نکردم ... ولی ۱۰۰ درصدش در دست اقدام هست ...
خیلی تقسیم کار جالبی ...
موفق باشین :)
پاسخ:
:))

احتمالا ادامه اش به این نسبت پیش نمیریم:)
ممنون و بهمچنین :)
انشالله. D;
پاسخ:
:))
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۹ اسمارتیز :)
خداقوت =)


پاسخ:
ممنون اسمارتیز خانوم

کجایی، نیستی..؟!
خسته نباشین:))))
پاسخ:
سلامت باشین :))
خدا رو شکر ما رسم خونه تکونی نداریم 😎
مثل اینکه وبلاگ تکونی هم کردید :)
پاسخ:
منم برای رسم بودنش نکردم. حس کردم خوبه و به نوعی لازمه :)
بلههههه.خوشگل شده؟ :)
آره خیلی قشنگ شده رنگ آبیش هم عالیه :)
هر چی وبلاگ ساده تر باشه جذاب تره 
پاسخ:
ممنون^-^
چشماتون قشنگ میبینه
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۱۰ مریــــ ـــــم
:|
خوشبحالتون
اینجا که اشپزخونه رو دادن من
پدرم در اومد
پاسخ:
غولش آشپزخونه است...!
گذاشتم قورباغه رو آخر کار قورت بدم! 
خدا قوت:)
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۲۸ اسمارتیز :)
هستم، ولی خسته‌م دی:

جدا اینقدر نبودم که نمیتونم مثل قبل راحت پست بذارم :)) 
کنکور لعنتی :/
پاسخ:
آخی...
ایشالا کنکورتو بدی و بعدا با خیال راحت بیای :)

موفق باشی عزیزم :*
خسته نباشین :))
پاسخ:
زنده باشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">