روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

تو رویاهام:

یه سالن سینما تو خونمون داریم. پرده ۳:۴  با پروژکتور کیفیت عالی 

بعد هی فیلم ببینم، هی فیلم ببینم... 😍


پ.ن: کسایی که اهل فیلمن میدونن، فیلم‌ رو فقط باید روی پرده دید تا حظ کامل رو ببری :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
ارکیده ‌‌‌‌

فانتزی

نظرات  (۹)

خیلیم قشنگ و جالب :))
پاسخ:
:))
فیلم ایز مای لاو :))
پاسخ:
می تو :))
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۲ زمستان ‌‌..
من LED  چهل اینچی رو میبردم اتاقم و چراغهارم خاموش میکردم! سینمای خانگی:)

اما کیفی سینما به اینه که صدها نفر دیگه همزمان باتو دارن فیلم رو میبینن...
پاسخ:
منم الان همین کار رو میکنم^-^

اوهوم، اونم کیف داره واقعا. منتها برای اون باید اینجوری رویا پردازی کرد که :
خارج زندگی کنم و هر فیلمی اکران شد برم سینما ببینم:)
اینجا که متاسفانه فیلمای خوب نداره ...
زیاد علاقه ندارم به فیلم :)
پاسخ:
جدی؟ :)
من خیلی دوست میدارم ^-^
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۴۶ زمستان ‌‌..
سلیقه ها فرق میکنه در تشخیص خوب و بد! فیلمایی که من تو سینما دیدم عموما خوب بودن...البته که دیدن ارباب حلقه ها و هابیت از سینما با بهشت برین برابری میکنه!
پاسخ:
اوهوم. من کلا فیلم ایرانی دوست ندارم. به تعداد انگشت دست شاید پسندیدمشون..

دقیقا. با اون جلوه ها، با اون کیفیت!
رویاتون


بشه :))
پاسخ:
هوم؟ متوجه نشدم
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۵۸ علی ابن الرضا
سینما کم میرم ولی میذارم بیاد تو بازار بعدش میبینم..
پاسخ:
ولی پرده بزرگ یه چیز دیگه است :)
یعنی بشه دیگه! :)
پاسخ:
آهان. 
ممنون :)
آره از این سینما های که تو خونه هستن ^_^
پاسخ:
اوهوم اوهوم
سینما اختصاصی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">