روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

کویر :)

‎۹۶

امروز یه روز فوق العاده و به یادموندنی شد برامون.

نمیدونم شهرهای دیگه چقدر با کویرنوردی و کویرگردی آشنا هستن برای همین تصمیم گرفتم مختصری از امروز رو بنویسم. 

اصفهان، شهریه با آب و هوای خیلی مختلف! جنوبش طرف همین کوه های دنا که هواپیمای آسمان متاسفانه سقوط کرد، فوق العاده سرسبز و سرد و پر بارشه ولی از طرف شرق و شمال، خشک و بیابونیه. بعضی جاهاش حالت کویر داره با تپه های ماسه ای. کویرگردی یکی از جاذبه های این منطقه است. بهترین وقت کویر همین موقع هاست، اواخر اسفند و اوایل بهار. ما امروز رفتیم کویر ورزنه که ای کاش عکس های مبسوط از تک تک جزییاتش میگرفتم...

1. شترهای خوش تیپ!


2. زیپ لاین!

خیلی طولانی و باحال بود، ترسیدم و نشستنی رفتم و بعدش غصه خوردم! از من به شما نصیحت، نترسید! عاقا از هیچی نترسید و کیفشو ببرید :)


3. موتور سواری در کویر

متاسفانه از این، خودم عکس نگرفتم. اگه بکوبین برین کویر، فقط برای همین یه قلم، پشیمون نمیشید! چون خیلی خیلی توپ و هیجان انگیز بود.


4. سافاری

میگن خیلی باحال و ترسناکه، حس چپ شدن دائم! ما که نرفتیم، شما اگه رفتید اینم امتحان کنید :)


5. تپه های ماسه ای

درآوردن کفش و قدم زدن و کلی حس خوب :)


6. عکس های پروفایلی

بدون شرح :دی


جای همه خالی :)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

۱۱ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۰ دخی تهرونی😚😚
زیباست:)
پاسخ:
;)
خط زیر
:))
پاسخ:
:)
به به عجب جاهای باحالی و چه شتر های خوشتیپی :)
پاسخ:
بله بله :)
تازه خیلیم خوشگل بودن، خصوصا چشماشون :)
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۱۲ علی ابن الرضا
چه قشنگ بود..
پاسخ:
ممنون :)
آقا من 2,3,4 رو می‌خوام! خیلی هم می‌خوام :))
نامردیه که شما هم رود دارین هم کوه دارین هم کویر! خو پَ ما چی؟

نوش جانتون کویرنوردی :)))
پاسخ:
هر سه تاش فوق العاده هیجان دارن :)
اوخی... حالا ما هم که داریم، استفاده نمیکنیم‌ :|

ملسیی. بیاین اینجا با هم بریم کویررر :)

بعدا نوشت: راسی تسنیم‌ جان، ما رود نداریمااا. چندین ساله که دیگه زاینده رود نداریم :(
من تاحالا کویر ندیدم:(

مرسی بابت این پست:))
پاسخ:
عه. ایشالا یه وقت سر فرصت بیاین، خوبس :)

خواهش میکنم. ذوق ذوق :))
انقدر دوست دارم کویر گردی کنم که حد نداره:)))
پارسال قرار شد بریم که قسمت نشد ان شا الله امسال:))))
پاسخ:
آخی عزیزم...
ایشالا :))
چه خوشگل ^_^
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه :)
خوش گذشته انگار :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">