روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

هدیه ی "روز زن" م یکی از ایناست:

۱. آنا ‌کارنینا دوره دو جلدی نشر نیلوفر

۲. کلیات سعدی با شرح مختصر

۳. عینک ...

خودم سفارششون دادم، البته حق انتخابم قائل شدم خب :دی

برای هر کدومشون کلی ذوق دارم‌:))


پ.ن.۱: پیشاپیش مرسی همسری :))

پ.ن۲: برای روز مرد و سردرگمیش چه کنم ؟ :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

پیشاپیش تبریک :)

جوراب :)
پاسخ:
ممنون جناب

نه واقعا! 
یه چیزی بگین که دوست داشته باشین خودتون کادو بگیرین:)
چه خانوم فرهیخته و اهل کتابی ! :)
پاسخ:
بوی تمسخر میداد این تعریف !
نه چون میدونم خواسته های غیرکتابی رو گذاشتی برای عیدی :)
پاسخ:
هاهاهاها 
عید که دیگه کادو نمیگیرن، برای عید خرید واجب انجام میدن :)
چه ایده‌ی خوبی! اگه جرئت داری واسه روز مرد هم پیاده‌ش کن که سردرگمیت هم برطرف بشه :دی
پیشاپیش مبارکت باشه :)
پاسخ:
واسه روز مرد اون باید گزینه بده... :/
ممنون دوست عزیزم :*
چرا دیگه
گولت نزنه ها!
هدیه اصلی رو باید عیدی بگیری :)
پاسخ:
ما رسم عیدی اینجوری نداریم :)

اگه هم باشه، مختصر لا‌ کتابیه :)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۲۱ علی ابن الرضا
هدیه های جالبی هستن...مبارکتون باشه
پاسخ:
یکیشون البته 
خیلی ممنون :)
منم همینو میگم! میگم ایده‌ی "پیشنهاد هدیه‌ی دریافتی" رو برای ایشون هم پیاده کنید! یعنی بهت بگه چی میخواد! که البته ممکنه خیلی موافق نباشی😂😂😂
پاسخ:
آهان!
تسنیم جان قبلا پرسیدم، جواب نمیده :/
آخرش خودم باید فکر کنم و ایده بدم 
به‌به چه کادوهایی :)
پاسخ:
^-^
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۰۷ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
پیشاپیش مبارکککککککک
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۴۸ دخی تهرونی😚😚
کادوهای جالبیه:)
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">