روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

برای طرافدارن سینمایی که هنوز سری های جنگ ستارگان رو به صورت دلچسب ندیدن! :

شبکه نمایش اپیزودهای ۱ تا ۳ رو چند روز گذشته نشون داد و اگه با همین فرمون بره تا ۷ رو به نظرم بذاره. ۸ رو خودتون دانلود کنید، جدیده :)

البته که نمایش HD نیست و بیخوده ولی اگه حوصله دانلود و همچنین حجم همشونو ندارید، فرصت خوبیه :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲)

تعریف زیادی شنیدم ازش خیلی دوس دارم ببینمش یروز اما دسترسی به تلوزیون ندارم :(
پاسخ:
عزیزم :)
اگه خوابگاهی هستی و نت مفت داری، دانلودشون کن ؛)
شبانه های همراه اول هم نامحدوده، اونم خوبه :)
راستش اون زمانی که انیمیشنش اومده بود تابستون بود و داداش من به شدت بهش علاقه داشت
هر روز ساعت هشت صبح بیدارم میکرد و میگفت بیا با هم ببینیمش 
ینی اون انیمیشن رو بیش از ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠بار دیدم اخر کاریا دیگه الرژی گرفته بودم بهش
یه شب که با مامان رفته بود بیرون طی یه حرکت هرچی جنگ ستارگان بود رو پودر کردم ریختم سطل اشغال
داداشمم هرچی گشت پیداش نکرد
دیروز تاره فهمیده بود از چه قراره:)))))
شوخی که نبود خواب صبح تابستون رو خراب میکرد و منم مجبور شدم:D
نمیدونم میتونم فیلمش رو ببینم یا نه چون یه حالت شرطی شدن نسبت بهش دارم برام میذارن همون حس کودک هشت ساله ای رو دارم که بیدارش میکردن ببینه ولی شنیدم واقعا سری فیلم جذابیه:)
پاسخ:
آخی عزیزم...دلم کباب شد... عجب زجری کشیدی!

من انیمیشنش رو ندیدم و فکر نمیکنم با سری اصلی فیلم خیلی هم مرتبط باشه، احتمالا یه اقتباسی ای ازش برای بچه ها.

حالا فیلم های خوب زیادن، خصوصا اگه علمی تخیلی دوست داشته باشی. خودتو اذیت نکن واسه دیدن این  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">