روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

امروز ورزش در آب فوق العاده بود! هیچ وقت فکر نمی کردم بازی توپی توی آب اونم با خانومایی که حداقل دو برابر من (بعضا ۳ برابر) سن دارن اینقد کیف بده!

وقتی به یه چیزی عادت کنی، به شدت بهش علاقه مند میشی. خدایا استخر بغل خونمونو از من نگیر! زاینده رود ازت نمیخوام فقط آب این استخرمون هیچ وقت تموم نشه! خدایا خدایا خدایا. ممنون 3>

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳)

شما که خونه تکونی بودین! :)
پاسخ:
دیروز فقط حسش اومد. منم بهش بها ندادم رفت :)))
فک کنم بدش اومده حالا حالاهام نیاد 😁
تبریک میگم :)
شما یاد گرفتید با چیزای کوچیکی که دارید شاد باشید .
باشد که ماهم یاد بگیریم :))
پاسخ:
ممنونم. زنده باشید
زندگی همین چیزای کوچولو و دوست داشتنی ه
یه تمرین بهتون معرفی میکنم:
روزانه سه تا اتفاق کوچولو و خوشحال کننده ی روزتون رو بنویسید و در انتها خدا رو شکر کنید. این اتفاقا میتونه لبخند یه بچه تو بغل مامانش باشه حتی! :)
تمرین جالبی به نظر میرسه .

چشم حتماً:)
پاسخ:
:)
فقط نکته مهمش روزانه بودنشه. نباید ترک بشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">