روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یه لیست نوشتم از کارهای خونه تکونی، انگار کم کم داره حسش میاد...!

ولی واقعا خیلی ‌کاره 😣 هل من ناصر ینصرنی؟!

طوطی هم همش جیغ میزنه و میخواد کنارش باشم؛ امسال دستمال به سر، یه دستمال دیگه به دست و طوطی روی شونه(!) بسم الله خونه تکونی رو باید بگم! تکبیر! 


پ.ن: کاش میشد همین لحظه "صدق الله..."ش رو هم میگفتم، همه چی ختم به خیر میشد و میرفت.

پ.ن.2 : طوطی جان هستن :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

به طرز فاجعه انگیزی من خونه تکونی رو دوست دارم:)))
پاسخ:
خب منم دوس میدارم ولی خب بهتر نبود می نشستیم کنار و خونه تکونی بقیه رو میدیدیم؟ یا مثلا دستورات رو میدادیم بقیه اجرا میکردن یا حتی یه تلپاتی برقرار میشد که طرف میدونست باید چیکار کنه؟ یا ...

اصلا خونه تکونی دوس داشتن داره؟ :|
دوس دارم موقع خونه تکونی برم به یه جزیره دور افتاده از بس که این ریخت و پاش خونه تکونی بد میکنه حالمو:|
پاسخ:
فقط ریخت و پاشش؟  :))
من دوست دارم بقیه کار کنن بشینم یک گوشه حرف بزنم باهاشون :)))
فقط همین اش، کار کردن ابدا!!!
پاسخ:
خوبه خوووووب :))
بشدت از بی نظمی بیزارم
با بقیش مشکل ندارم :/
پاسخ:
عزیزم :)
اولش بی نظمیه، اما آخر که همه چیز میره سرجاش خیلی خوبه. هم تمیز میشه هم مرتب ^-^
لبیک! از کجا شروع کنم؟ :)
پاسخ:
عزیزمی شما :)
پیرو پست های قبلیتون که کامنت هاشم بسته بود ( عمه خانوم و افاضاتشون :دی) شما کمک مامان کنید! :دی :دی 

۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۱ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
وااااای من اسمه خونه تکونی میاد خسته میشم خخ
پاسخ:
از همین تریبون به شما خسته نباشید عرض میکنم 🌷
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۳ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
ممنون خخخخخخ
پاسخ:
 :)))
ولی جدا یه کمکی بکنین به مامانا. گناه دارن :))
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۶ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
بابا چقدر کمک کنیم من سر همین کمکا مجروح شدممممم بلههههههه دستمو بریدم وحشتناک خخخ
پاسخ:
اوووخی
ٍپس خدا نگهتوداره برای مامانا :دی
خب من راستش رو بخواین خونه مستقل ندارم
اما هر شش ماه اتاقم رو که قدر یه خونه وسیله توشه رو اتاق تکونی میکنم تقریبا یه هفته طول میکشه اما هم دکوراسون عوض میشه هم روحیه ام رو شاد میکنه و خب این وسط جدای کمر درد و این حرفا به شدت لذت میبرم
کمی علایقم ترسناک و اینطور گونه اس
مثلا من از اسباب کشی هم خیلی خوشم میاد:)))
و هیچوقت به کسی اجازه نمیدم تو این موارد بهم کمک کنه به طور وسواس گونه همه اش رو خودم باید انجام بدم:)
پاسخ:
بله. درسته :)
منم شوخی کردم وگرنه خونه تکونی و تمیزکاری لذت خاص خودشو داره. اگه همش مایه اذیت بود که کسی نمی رفت سراغش اصلا :)

اسباب کشی؟! نهههههه ;)

منم کسی رو قبول ندارم تو این زمینه ها متاسفانه :/
خخخخخخخ
 خونه تکونی کلا یه فاجعه اس خخخخخ
 
واییی چه طوطی خوشملیه ماشالله ツ
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه. قابل نداره، خونه تکونیه بیاد خونه شما؟ :دی
خود این الان یه فاجعه ست !
خونه تکونی که خیلی خوبه :)
بیام کمک؟!
پاسخ:
اوهوم :دی
یه دسمال بده دست طوطی خانوم :)
پاسخ:
طوطی خانم/ آقا
تخریب چی تشریف دارن، دستمال بدم ریزه هاشو بهم تحویل میدن! :)
اونوقت
فوشش بدین :)
پاسخ:
اونوقت دائما در حال فوش دادن و خطی خطی کردن اعصاب خودمم =)
منظورم همین بید :))
پاسخ:
ترکیب فوش+حرص+خونه تکونی+ ...
چه شود!
حداقلش خوب شد یکی از کارهاتون رو من کم کردم :)
پاسخ:
کدوم دقیقا؟! O-o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">