روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

وبلاگ نویسی رو از خرداد 89 شروع کردم، اولش برای تجربه بود ولی کم کم وبلاگ جای اختصاصی خودشو توی زندگیم باز کرد، وبلاگم از خصوصیات من شد و نوشتن عادتم. 
هر بار فاصله گرفتم، هر بار سعی کردم دوباره شروع کنم، وبلاگ جدیدی باز کردم ولی هیچ وقت نتونستم از "ارکیده"  دل بکنم و دوباره برگشتم به وبلاگ دردونه ی اولیم. هر بار خسته شدم، یه پست خداحافظی گذاشتم ولی دوباره با پست جدید برگشتم :)
نامردی بلاگفا، ضربه ی سنگینی بود. دوستای زیادی رو از دست دادم، وبلاگاشون پرید، گمشون کردم... با پریدن آرشیو یک ساله، انگار یک سال از زندگی مجازیم محو شد... عادت نوشتن جاشو داد به دلخوری...
خیلی وقته مداوم نمی نویسم، نه اینجا نه توی دفترچه... گاهی شدیدا احساس نیاز می کنم که دوستای وبی داشته باشم که بتونم حرفامو بزنم ولی انگار دیگه حسش نیست...
بازم باید یه وبلاگ جدید بزنم؟
بازم باید برگردم؟


دلم برای دوستای قدیمی وبلاگ تنگ شده... :(
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳)

سلام، باز هم ادامه بدید🌹
خوشحال میشم به سایت منم سربزنید👇
http://shanashop.ir
پاسخ:
ممنونم :)
الهه یعنی چی جایی بری؟
پاسخ:
کجاشو میگی عزیزم؟
۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۱ آرتمیس ‌‌
منم تو عنوان دادن به مشکل می‌خورم گاهی!
دوست‌یابی یه فرآیند زمان‌بره، اگه دوستای سابقت دیگه نیستن، باید دندون سر جیگر بذاری تا جدیدا پیداشون بشه :) البته من خیییلی مبتدی‌ام تو وبلاگ‌نویسی، شایدم دوستای جدید هیچوقت طعم قدیمیا رو نداشته باشن!
پاسخ:
خوبی بلاگفا این بود که میشد هرچی عنوان گذاشت، حتی هیچی...!
حوصله و وقت زیادی میخواد، خوندن، کامنت گذاشتن و نا امید نشدن در ارتباطی که فرد مقابل بگیره...

جدیدا خوبن، مثل خودت :)
ولی جمع خیلی خوبی دورم داشتم قبلا... فرا تر از وبلاگ بود حتی
اما بعضی رفتن، بعضی کم کار شدن، بعضی هام به خاطر مشکل بلاگفا وبلاگشون پرید! خلاصه تهنا شدم...
البته یلدای عزیز هنوز برام مونده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">