روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

La la land

‎۹۶

فکر نمی کنم هیچ کس مثل من برای یه فیلم مثل la la land گریه کرده باشه

لعنتی، نباید امروز میدیدمش... 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

ندیدم :)
گریه نکن الهه..میگم نوشته های وبلاگ بلاگفا رو نداری؟؟
پاسخ:
قشنگ بود :)
ولی من خیلی گریه کردم الکی الکی
بلاگفای خودم؟ با بقیه وبلاگا؟
واقعا الهه جشن فارغ التحصیلی؟ کی؟ نگوو بابا

ان شاالله که برنامه های خوبی ریخته باشی برای بعدش :) بی خبر نذارمون ؛)
پاسخ:
آره دیگه 4 سالمون تموم شد رفت :)

مرسی مرسی ایشالا
واقعا خب الان اون ارشیو نابود شده یا هست؟ 
کاش باشه 
پاسخ:
اونا دیگه در کمال تاسف نابود شدن :(
آره میدونم ولی خودشون رو میخوام 😢😢😢
پاسخ:
آخی....
آره مطمئنم برای بلاگفا بود
پاسخ:
توی آرشیو های آخر که نبود....
عه فارغ‌التحصیل شدین؟ بسلامتی :)
از دیروز تو فکرمه امروز فردا وقت بذارم ببینم لالالند رو، ولی خوب هی گفتن فقط موزیکاله و داستان خاصی نداره، اشتیاقمو از دست دادم :)
پاسخ:
ممنونم. سلامت باشین :)
موزیکاله ولی قشنگ بود به نظرم
داستان هم، مگه میشه نداشته باشه؟ ولی روایتش به خاطر موزیکال بودنش متفاوته
همه ی فیلم یه طرف اون سکانس آخر دیدارشون یه ور دیگه... اصلا نابود کرد منو...
دوسش دارم :)
فقط آخرش غمگین بود که وگرنه خیلی موزیکال و جالب بود که :/
بیخیال...چند روز دیگه ریلکس می شی :)
پاسخ:
:)
نه اون نیست..

ببخش تو رو هم به زحمت انداختم🙈🙈
پاسخ:
عزیزمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">