روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

بعد از 3 هفته ای که تقریبا از هرچیزی که مسئولیت و فکر جدی بخواد فرار کردم، الان مواجه ام با حجم عظیمی از کار، درس، فکر، برنامه ریزی... که هرچی بهش فکر میکنم بیشتر دست و پام یخ میکنه.
توی این مدت یه کلمه هم ننوشتم و نخوندم و هر وقت لپ تاپ رو باز کردم، فقط تونستم فیلم ببینم. اوه... چقدر فیلم دیدم این مدت...
نمیدونم از کجا شروع کنم :(

پ.ن: کسی هست که اینجا رو بخونه؟ 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

من هستم:)
............
برنامه ریزی کنین و کارا رو اولویت بندی کنین و بدون فوت وقت شروع کنین:)
پاسخ:
عزیزم :)
ممنون

اوهوم. همین کار رو میکنم ان شاءالله
میخواید امتحان بگیرید ، که میپرسید کی اینجا رو خونده؟
:))
پاسخ:
نه مسلما :))
مساله اینه که، این خونه مجازی، اهالی ای هم داره؟ :)
مطمئنا بیشتر از تعداد کامنت‌ها اهالی داره :)
فیلم چی دیدین؟ منم میخوام 😊
پاسخ:
نه بعید میدونم :)

عاقا سریال دیدم. معرفی نمیکنم که واقعا اعتیاد آوره
فیلم خوب هم سراغ دارم، اگه بخوای اونا رو بگم :)
دلیل خاصی نداره ولی کلا عادت دارم
پاسخ:
میشه ازت بخوام اینجا عمومی بذاری؟
راحت ترم 

ممنون :)
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۵۰ یا فاطمة الزهراء
بله میخونیم
ان شاء اللّه با یه برنامه ریزی دقیق میتونین موفق شین
پاسخ:
ممنونم :)

ان شالله ^-^
آره بگو، اگه وقت کنم حتما میبینم :)
پاسخ:
چشم :)
وقتی نمی نویسی فکر میکنی کلی حرف داری
 وقتی شروع میکنی به نوشتن (مخصوصا وقتی وبلاگ میزنی و میخوای پست بزاری) اونوقته که نمیدونی چی بنویسی و چطوری ؟؟
امروز و فردا میکنی ...
پاسخ:
نمیدونم. شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">