روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

کی میتونه بگه چی درسته چی غلط، وقتی حکم دقیقی برای یک مساله وجود نداره...

یادش بخیر قبلنا، دنیا کوچیکتر از این حرفا بود. یه  صحبت کلی از پدر و مادر و یا چند ساعت فکر مدام قضیه رو حل می کرد...همه چیز مشخص و معلوم بود. درست یا غلط...حق یا باطل...

اما الان، کجا ایستادیم؟ 

کی میتونه بگه...؟ کی قبول میکنه...؟

از خودم حسابی نا امید شدم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲)

کاری نمیشه کرد . طبیعیه که اینطوری باشه . اگه حکم یکسان بود و همه برداشت های یکسان داشتند که اوضاع اینطوری نبود.
پاسخ:
در انتخاب راه، مسیر و انتخاب...کدوم درسته؟ چطور تشخیص میدید؟
این سرگشتگی من رو یاد فیلم ساکن طبقه وسط میندازه...

این روزها مرز بین حق و باطل حسابی باریک شده...
پاسخ:
ندیدم...باید به لیست دیدنی ها اضافه بشه...ممنون

مرز...من بیشتر به خودم و بیناییم شک دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">