روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

چی باعث میشه به بچه ها بگن معصوم...؟ شاید بلد نباشن خودشونو پشت نقاب های مختلف قایم کنن اما معصوم، نه...

بدجنسی میکنن، دروغ میگن، با هم دعوا میکنن اگه هم زورشون برسه طرف رو داغون میکنن.

معصومن؟ مطلقا نه!  فقط به معنای کامل انسان هستن و اینو نشون میدن، تمایلات فطری انسان رو بدون سیاست خاصی به نمایش میذارن. 

بدترین دوران عمر من برمیگرده به پیش دبستانی، دورانی که هر روزش رنج مضاعفی بود...به خاطر هم سرویسی ها، هم مهدی ها و به ظاهر دوستان...! میدونی، بد جنسی واقعی رو من اون وقتا بود که درک کردم.

هرچی میگذره به این واقعیت بیشتر ایمان میارم که سخت ترین و پیچیده ترین کار دنیا، تربیت یه انسان و بزرگ کردن یه بچه است. روزی هزار بار دلم میخواد ازبار این مسئولیت شونه خالی کنم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">