روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

1.اینگونه که تو دستانم را رها کردی؛

یا نمی دانی سقوط چیست!

یا نمی دانی چقدر بالا آمده ایم / روزبه معین

 

2.اتفاق افتاد.

مثل اشکی که چند سال

منتظر افتادنش باشی.

نه بارانی

نه ایستگاهی

نه حتی موسیقی آرامی

روی سکانس خداحافظیِ مان...!

عشق ما

اسب آبی غمگینی بود؛

که هیچ کس

روی بردش شرط نمی بست.... / حامد ابراهیم پور

 

 

3.وقتی میگوییم: "دور "

دور از کجا؟

هرکس باید

یک نفر را داشته باشد

تا فاصله ها را

با او بسنجد...! / حسین آذری

 

4.هرچه

بیشتر فکر می کنم

کمتر به یاد می آورم

خودم را

پیش از عاشقت بودن !

الان دقیقا کیستم؟

ته مانده ای از خودم

 یا تمام تو.../ یغما گلرویی

 

5.میروم از برت ای یار

و ندانم زینجا

بکجا ؟

با چه قدم ؟

با چه نشان ؟

باید رفت / علی اشتری

 

6.آیی و ... بگذری به من و... باز ننگری

ای جانِ من فدای تو

این نیز بگذرد.../ فخرالدین عراقی

 

7.ضیافت امشب یعنی

دستانم را صرف فعل "گرفتن" کنی

تا آغوشم

دوباره به حق دار برسد / حمیدرضا هندی

 

8. وقت خواب است

و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست

شرح پریشانی من...! /ناصر حامدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

شماره شماره

نظرات  (۱)

آیتم 4 عالی بود.
من کیستم؟ ته مانده ای از خودم یا تمام تو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">