روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

نفس

‎۹۴
فسقلی هایی که شبیه تو میشن یا من. شبیه تو بشن! خوشگل و نمکی :)
خونه ای که باهم میسازیم، ترکیب رنگشو انتخاب میکنیم. مبل ها این رنگی باشن، پرده. قفسه ی کتاب یادت نره، با یه اتاق کار فوق العاده...رنگی رنگی باشه؟ یا گل گلی؟ نهایتا خال خالی! :))
سلیقه مو دوست داری، سلیقه تو دوست دارم پس خونه ی قشنگی می سازیم!
دوسم داری؟ 
چندتا؟
دوسم داری...چه اهمیتی داره روزی چندبار دلم میخواد خواهر داشتم...چه اهمیتی داره این همه سال برادر نداشتم.
حمایتم میکنی...گرچه هنوز هم نمیدونم میخوام تو زندگی ام چیکار کنم، کدوم سمت برم، به کجا برسم.
شور زندگی من
 هوا تویی، هر لحظه تو رو نفس میکشم...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲)

گوگولی:)
پاسخ:
از این وراا...؟ :)
اوخی ^_^
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">