روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یک حجم، یک حجم عظیم و دردناک راه گلویم را گرفته...بغض؟ نه، فقط حنجره ی ملتهب و متورم.
حالم؟ گرفته. حوصله؟ ابدا. آن قدر  که کارد هم بزنی حوصله نمی ریزد بیرون.
از چشمم که دور میشوی، شروع می شود. اول از همه شک میکنم به این که هنوز هم دوستم داری؟ چیزی از علاقه ات در عرض این چند ساعت کم نشده؟ حالا فکر کن به گمان خودم یک نشانه از بی علاقگی هم رخ بنمایاند...! خاصیت فاصله است یا دل ِحساسِ من...نمیدانم!
باید بروم. بروم خدا را شکر کنم که لوله ی گلوی انسان روغن و گریس کاری نمی خواهد وگرنه خدا می داند چه دردسری درست میشد... راستی، چرا این همه آدم می توانند بنویسند؟! چرا نوشتن یادم نمی آید؟ چرا کلمات فراری اند، حس ها هم؟ آه لعنتی...جان آدم بالا می آید سر قورت دادن آب دهن...
از بس توی اتوبوس، در حال راه رفتن، قبل از شروع کلاس، ایستاده، نشسته، خوابیده، کتاب خوانده ام فکر میکنم؛ گاهی وقت مرده خیلی هم خوب است؛ مثل جغد زل زدن به خیابان و آدم ها...هیچ کاری نکردن...! کاش همه ی غذا مثل دانه ی بِه بودند، با یک لایه ی لزج اطرافشان... میدانی، حوصله ندارم، حالم گرفته، آن قدر که هیچ آهنگی تا آخر پلی نمی شود و بعدی...
اصلا میدانی،
 چقدر دلم برایت تنگ شده؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۵)

سلام!
تا تو مراد من دهی
کشته مرا فراق تو...

پاسخ:
:)*
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۳:۲۶ بانوی خوشبخت ؛ )
آخ ...  دچارم منم  . .
با ی تفاوت
شده دلتنگ کسی باشی و ...
ینی 
ینی دلتنگ کسی باشی و ندونی دقیقا اون کس کیه ؟ یا مطمئن نباشی
حال برزخیه:|


عه ببخشیـــــــــد 🙊
سلااااام الههه 🙆 :))
خوووبی ؟ 
هر روز و حالتون مبارک :) 
(برا تبریک عید و یلدا دیره 🙊🙈 :! شرمندم:(  🌹 )
اما
اما
اما
در 3و 16 دیقه از اولین روز زمستونی رو تبریک میگم : ))
ویژه تر 
دی ماه رو 
خانوم دی ماهی : )  ^-^ 💕 

نیدونم چندم دی ماه ، ولی خاطرم بود دی ماهی هستی یهو یادم افتاد بدو بدو اومدم تبریک بگم 
و بگم در یاد و دلی  رفیق جان : ) 


ایااام بکام و روز و روزگارت خوش :)**
تنتون سلامت، دلتون شاد لبتون خندون و موفق و سربلند ان شاءالله :) 🌹 
پاسخ:
قربونت برم. بوس بوس :)
...
پاسخ:
چی شده عزیزم؟
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۲ بانوی خوشبخت
:(
پاسخ:
بانوی عزیزم چرا ناراحت؟
ممنون بابت نظرت، جواب مفصل می‌طلبید گذاشتم سر فرصت بیام وبت
قربون دل مهربانت برم، خانوم خانوما :)*
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۱ بانوی خوشبخت :)
😍
:o ^-^ 
فک کردم ثبت نشده : ))
پاسخ:
بوس بوس بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">