روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

داره بوی عید میاد و سال نو میشه. البته چند وقته که حال و هوای سال نو٬ همه رو هوایی کرده ولی من

 همچنان توی دلتنگی های خودم غرق بودم و نه جوونه های کوچولوی برگ ها را می دیدم نه بارون ها

ی ریز ریز  رو که نوید اومدن بهار را می دادن و دلم همچنان بارونی بود.

تا امروز... ٬ منتظر حادثه ی عجیبی نباشید که بگم که روند زندگیم را تغییر داده باشه ٬نه!

امروز فقط خونه تکونی کردیم ! عجب کار تاثیرگذاریه این تکوندن خونه!

خیلی فکر کردم٬ چیزی که براش همیشه وقت کم می آوردم .

 به این رسیدم که خیلی خوب بود اگه میشد مثل خونه٬ دل را هم اساسی تکوند. دلتنگی ها رو که این

چند وقته مثل مار رو قلبم چنبره زدن و راه گلوم را بستن ٬ریخت بیرون. آخه وصله های ناجورین تو این

نوبهار و وقت نو شدن.

الان حالم خیلی بهتره ٬ انگار منم دارم بهاری میشم

| جمعه ۲۰ اسفند۱۳۸۹ | | ارکیده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">