روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

آرامش

‎۹۴

خدایا قلبمو وسعت بده که بتونم همه رو دوست داشته باشم، که بتونم همه رو ببخشم...

راه هر کسی رو بهم نشون بده که بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. خدایا همه بنده های توان و تو دوسشون داری، محبت کسایی رو که دوست داری به قلب منم بیار...

خدای مهربونم، به قلبم وسعت بده که بتونم همه ی رفتارهایی که خوش آیندم نیست رو ببخشم.

خدایا کمکم کن خودمو ببخشم، رنجم چند جانبه است وقتی، من  عذاب میدم، من رنج میکشم و منم مجموع همه ی این من ها...رنج میکشم همه ی عذاب ها رو...

خدایا، تو آرامش منی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳)

الهی آمین:)
پاسخ:
:)*
خوش اومدی عزیز. خوب کاری کردی
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
سلام به الهه عزیز! خونه جدید مبارک! واسه ما هم از این دعا ها بکن...
چند باری خوابتو دیدم، باور نمیکنی چقدر دلم برا خودت و صدات تنگ شده:)
پاسخ:
سلام گل بهشتی :)
خوبی عزیزم؟
ممنووون :) 
برای هممون الهی آمین...

جدی؟ منم همین طور عزیزم! گاهی خیلی دلم هواتو میکنه
یاد تسنیم می افتم و دورهمیا.... یادش بخیر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">