روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

از وقتی یادم میاد، عاشق کارکترهای کارتونی و انیمیشن بودم...این که چیزی رو خلق کنی، بهش شخصیت بدی و براش داستان بسازی. شاید خیلی ناخودآگاه دلیل این که به سمت نقاشی رفتم همین بوده. بعد از دوره طراحی چندتا عکس انیمیشنی به استادم نشون دادم و گفتم چجوری میتونم اینا رو بکشم؟! گفت همین جلسه اولین درسشو بهت میدم، این چهره ایم که داریم کار میکنیم ببر خونه و خودت کاملش کن. من؟ داشتم بال در میاوردم!

چند جلسه ای کار کردیم و در نهایت، خلقِ کارکترِ خودم! یه هفته داشتم فکر میکردم چجوری باشه و درنهایت هیولا رو انتخاب کردم. هیولاها خوشگل نیسن، شاید بانمک هم نباشن، اما من خیلی دوسشون دارم. توی ذهنم همیشه یه هیولای دوست داشتنی دارم :))

این شما و این هم:

[چون یکم شبیه مایک دانشگاه هیولاها شده، اسمشو میذارم مایک :) ]

این شما و این هم، مایک دلبندم:

 تازهههه اول راهم...

چون این هفته درس انیمیشن تقریبا تموم میشه، از اینجا به بعدشو خودم باید کار کنم. :)

انیمه "spirited away" ‌رو یادتونه؟ ایده آلم یه همچین شخصیت هاییه. *-*

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۵)

۰۴ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۱ جناب قدح
سلام :)
درود بر شما بانوی هنرمند
پاسخ:
سلام :)
سلامت باشید 
نقاشی :)
طراحی :)
پاسخ:
هوم :)
چه باحاله ..
نقاشی حال ادمو خوب می کنه ..:)
سلام مایک 
پاسخ:
ملسی :دی
خیلیییی ...
دستشو دراز کرده دست بده ;)
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۷ آسـوکـآ آآ
من همیشه تو نقاشی کشیدن فاجعه بودم. پس میبینم کاراتو و کیف می کنم. ❤
پاسخ:
یه چیزی بگم؟
بیشتر این حرفا تلقینه... من تا قبل کلاس طراحی، همیچین حسی نسبت به نقاشی خودم داشتم. الان اعتماد به نفسم بیشتر شده :))

مرررسی :))
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۸ علیرضا آهنی
:)
با بلندر میتونی انیمشین درست کنی (:
پاسخ:
آره برای همین اون روز ازت پرسیدم.

چی هست؟
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۵ مرتضا دِ
ما چجوری باید تشویقتون کنیم که روحیه داشته باشید برای ادامه دادن این کار؟ :)
پاسخ:
تو ذوقم نخوره، روحیه اشو دارم :))
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۰۹ مرتضا دِ
:))) حله ♣

پاسخ:
تشکر :))
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۴ جناب منزوی
چند وقته تصمیم به کاری رو دارم ولی هی میندازم برا فردا، که این فردا اصلاً نیومد. وقتی کار شمارو دیدم خوشحال شدم، چون به کاری که می خوام انجام بدم تشویق شدم. عملاً انگیزه پیدا کردم :)
طراحی خوب بود :)
پاسخ:
خیلی هم عالی. خوشحالم اینو میشنوم :)
ایشالا خبرای خوبشو توی وبلاگتون ببینیم.

سپاس :)
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۷ محبوبه شب
کارت عالیه
دمت گرم

پاسخ:
قربونت :)
شما که ماشالا خودت هنرمندی 
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۹ آقای بیدل
اشتباهی خصوصی شد :)
پاسخ:
No problem ;)
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۸:۰۴ قاسم صفایی نژاد
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم :)
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۳ پر ِ بنفش
آقا خیلی زیباست آفرین امیدوارم پیشرفت کنی :))))؟
پاسخ:
انقدر ضایع انگیزه نده :|
:)))
۰۴ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۰ آقای سر به هوا :)
این پایین سمت راستی که زبون در اورده خیلی باحاله:)
پاسخ:
:دی

اون پست قبلیه رو شما ببینید، یبار گفتین فیلم اکشن و اینا :)
۰۴ دی ۹۷ ، ۲۱:۴۵ آقای سر به هوا :)
:)
۰۴ دی ۹۷ ، ۲۲:۰۶ علیرضا آهنی
یه نرم افزاره برای طراحی انیمشین و کاراکتر 3D هست (:
پاسخ:
آهان 
مرسی :)
یکم زیادی شبیهش شده (((:
ولی جدا دس مریضاد (:
پاسخ:
هوم... عمدی نبود اصلن، یعنی اینجوری نبود که روش نگاه کنم

تشکر :)
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۴۳ پر ِ بنفش
حقیقی بپذفقط چون ذهنم متمرکز نیست بد می‌نویسم خب :((((
پاسخ:
ممنونم عزیزم
شوخی کردم :)
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۱ 🍁 غزاله زند
من همیشه از مایک و سالیوان خوشم میومد :) ❤
پاسخ:
دوست داشتنی ان :)
ارکیییییدهههههههههه
تولدت مبارک
بعد حذف وبلاگم وبلاگایی که دوست داشتم و گم کردم الان اتفاقی تو وبلاگ بچه ها دیدمت
که تولدتم هسسسسسست مبارک باشه خانم خانما
پاسخ:
سلام آلای مهربون :)
ممنووووون خانوم گل
یه چیزی بگم؟
راستش اسمتو قبلا دیدم توی وبلاگ بچه ها... خوشحال شدم برگشتی... ولی فکر کردم شاید از قصد وبلاگتو حذف کردی و یه وبلاگ جدید زدی که آدرستو به همه ندی :|
بعد دیگه منم چیزی نگفتم :/

حالا خلاصه خوشحالم که فکرم اشتباه بوده. مرسی که اومدی :)
بوس بوس بوس
من در به در دنبال بچه هام 
وقتی وب جدید زدم تقریبا به پنجاه درصد پیام دادم 
دیگه یادم نبود به کی پیام دادم به کی ندادم  
منم گفتم شاید به بچه ها پیام دادم دیگه نخواستن دنبال کنن؛)
بوسسسسسسسس

 
پاسخ:
به من نداده بودی ولی :)

قربونت. در هرحال خوشحالم از دیدنت ❤
سلام
کامنتدونی پست بالا رو بسته بودی بخاطر همین اینجا مینویسم
ارکیده خانوم نازنین ـ خطاط و نقاش و .....
دفتر  365 برگی امسالت رو میفرستم برای خدای مهربون و آرزو میکنم بهترینها رو برات نقش بزنه و بادکنک های آرزوهات بدرگاهش برسه 
بیست و پنجمین سالروز بدنیا اومدنت مبارک باشه 
پاسخ:
سلام :)
ای کاش میدونسم روی صحبتم با کدوم دوست عزیزه...

با این حال ممنون از آرزوی قشنگت *-*
ان شالله که همینطور باشه :)

+ فکر کنم میشه بیست و چهارمین و در واقع وارد ۲۵ میشم ؛)
( سن که میره بالا، حساسیت هم روی عددا بیشتر میشه :دی )

ممنون بابت حس خوب ِ کامنت :)
ممنونم ازت ارکیده خانوم عزیز :)
جانان هستم ـ یک انسان(تمام سعیم رو میکنم که باشم) یک کعتاد به خوندن و ممنون میشم که با همین اسم خطابم کنی و با حدس به یقین فکر میکنم که از پدر محترمتون هم سنم بیشتر هست گذار عمر موجب نمیشه که وب نخونم و اغلب خاموش میخونم و اگر اشتباه نکنم این باید دومین کامنتی باید باشه که اینجا مینویسم
تو این مدت که خاموش میخونمت میدونم توی یک روز بدنیا اومدیم ـ نقاشی و خطاطی میکنیم (هنوز از خطاطی ات چیزی ندیدم) سعدی رو دوست داریم و شاید اشتراکات دیکه هم داشته باشیم که هنوز نمیدونم :)) 
خب همینا کافیه برای خوندنت :)


پاسخ:
واو... جالب شد، خوشبختم از آشناییتون:)
خوش اومدین به وبلاگ حقیر :)

پس تولدتون مبارک باشه! :))
خطاطی، من که نه... تمرینِ خطِ تحریری میکردم یه مدتی و رها شده دوباره... سعدی هم :(.... کم همت شدم برای خوندنِ روزانه اش ولی دوسش دارم واقعن :)

امیدوارم مفید باشه :)
حالا که کامنت بی اشتباهم رو حذف کردی پس لطف کن کلمۀ (معتاد) رو که کعتاد نوشتم رو تصحیح کن
ممنونم ازت برای تبریک 
باور کن  گذشت سالها دیگه نه تنها خوشحالم نمیکنه بلکه افسوس هم میخورم که چرا بیشتر نخوندم 
دقیقن نمیدونم از کی ولی توی دهۀ بیست زندگیم آرزو میکردم هرچی کتاب توی دنیا هست بتونم بخونم :(
پاسخ:
عه... ببخشید... من فکر کردم اشتباهی دو بار ارسال شده، دقت نکردم
متاسفانه نمیشه تصحیحش کرد ولی اشکالی نداره :)

خب هنوز یه عالمه فرصت هست... برای خوندن
هرچی کتاب توی دنیا که خیلی زیاده... ولی از هرکدوم بهترینش، عالیه :)
منم امیدوارم به این آرزو برسم !

+ حقیقتا روحیه ارزشمندی داشتین و دارین...
من همیشه میترسم که اگه از سن درس و تحصیل فاصله بگیرم، کتاب خونی رو بذارم کنار ...
من خوفم امتحانا هم خوفن:)خدا رو شکر:*
پاسخ:
الحمدلله :)*
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

یا ابالفضل!

اینو که بچه ببینه که میگرخه که!

حنا در مزرعه ای آن شرلی ای پرین ای چیزی بکشین حداقل :)
پاسخ:
سلام :))

کارتون کارخونه هیولاهارو ندیدین؟ برای بچه هاست :))

اونم ایشالا میکشم ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">